Verzenden & Retourneren

 

VERZENDEN

Alle bestellingen die verzonden kunnen worden versturen wij in indien mogelijk met Post.nl.

Indien uw bestelling niet met Post.nl verzonden kan worden schakelen wij een andere vervoerder in.

De poststukken versturen wij verzekerd en goed verpakt.

In onze tarieven zitten verzekerde verzending en een opslag voor verpakking inbegrepen.

Deze tarieven zijn alleen geldig voor verzending binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Bij meerdere producten in een bestelling geldt de duurste verzendmethode.

Mocht het verzenden van de artikelen samen de verzendkosten overschrijden zullen wij hiervoor een separate factuur mailen die vooraf betaald dient te zijn.

 

Voor bezorging buiten Nederland en de Waddeneilanden zijn de verzend- c.q. bezorgtarieven op aanvraag.

Hiervoor zullen wij een separate factuur mailen die vooraf betaald dient te zijn.

 

 

RETOURNEREN

Particulieren klanten hebben tot 14 dagen na aankoop (afkoelingperiode) de tijd om een artikel  te retourneren. De verzendkosten voor het opsturen aan koper worden niet gecrediteerd.

Ook de verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Creditering van het aankoop bedrag geschied als de goederen onbeschadigd, onbehandeld en onbewerkt retour komen dit geld ook voor eventuele originele verpakkingen.

Heeft u het artikel afgehaald en dus gezien alvorens u het kocht, dan kunnen artikelen niet worden geretourneerd.

Zakelijke kopers kunnen geen goederen retourneren.